星を継ぐもの

*星と共に過ごす* とある占い師の日常 

Born to love you






I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day of my life
君を愛するために生まれてきたんだ
胸の鼓動が物語ってるのさ
そう、君を守るために生まれてきた
人生の1日1日をね


You are the one for me
I am the man for you
You were made for me
you're my ecstasy
If I was given every opportunity
I'd kill for your love
君は僕の運命の人
僕は君の運命の人
君は僕のために生まれた
君は僕のエクスタシー

全てのチャンスが与えられたら
君の愛のために全てを投げ出せる



ふいに、頭の中で、流れた。



(和訳歌詞はネットで拾わせていただきました。)




Queen - I Was Born To Love You - 2004 Video